| <- Geri | 1 2 3 4 5 6 | Devam-> |
| İsim: | tülin |
| E-mail: | tulin-70 |
| Site: | - |
| Zaman: | 05.08.2008, 10:15 (UTC) |
| Mesaj: | siten çok güzel olmuş hayırlı olsun teyzen :D :) ;) |
| Kullanıcı: | ![]() kalbininyolu Kapalı |
| Zaman: | 05.08.2008, 10:14 (UTC) |
| Mesaj: | slm başak ben dilara siten harika cnm :D :) senin gibi güzel kendine iyi bak sitenede ii bak :D |
| Kullanıcı: | ![]() mucizeli Kapalı |
| Zaman: | 05.08.2008, 08:48 (UTC) |
| Mesaj: | sağol cnm kuzenim fatoş zaten en sevdiğim kuzenimdin :) :D ;) :( |
| İsim: | _f_A_t_O_ş |
| E-mail: | fatos_95 |
| Site: | http://www.kalbininyolu.tr.gg |
| Zaman: | 05.08.2008, 08:45 (UTC) |
| Mesaj: | slm başak ggüzel bir site yapmısın elinden gelenini yapmısın önemli olan sitenin içindeki degil sitenin en amaç oldugu ve çaba sarf etmem seni kutlarım baybay :D :) :) :D :D :D |
| İsim: | nuran |
| E-mail: | nuran_beyza |
| Site: | - |
| Zaman: | 05.08.2008, 08:04 (UTC) |
| Mesaj: | arkadaşım çok güzel olmuş :D |
| Kullanıcı: | ![]() mucizeli Kapalı |
| Zaman: | 04.08.2008, 21:42 (UTC) |
| Mesaj: | slm |
| İsim: | seren |
| E-mail: | seren_iros |
| Site: | http://seren.tr.gg |
| Zaman: | 01.08.2008, 12:02 (UTC) |
| Mesaj: | ay çok güzel bir site kurmuşsun bence harika ewt çok güzel :)harika tbrklr |